English

Cuardaigh ar fad gov.ie

Faisnéis eagraíochta

Chairt Custaiméirí


Mionsonraítear sa Chairt Custaiméirí seo an leibhéal seirbhíse ar féidir le custaiméirí a bheith ag súil leis agus iad ag déileáil linn. Leagtar an méid sin amach ar bhealach níos mine inár bPlean Gníomhaíochta Custaiméirí.


Gealltanais do Chustaiméirí

Déanfaimid na nithe seo a leanas nuair a dhéanann tú teagmháil linn nó nuair a thugann tú cuairt orainn:

  • Caitheamh go cothrom leat, le cúirtéis agus le meas
  • A chinntiú go mbeidh ár seirbhísí lán-inrochtana
  • Gnó a dhéanamh trí Ghaeilge, nuair a iarrfar é sin
  • Na caighdeáin is airde ionracais a chur i bhfeidhm
  • Bheith oscailte agus comhairleach, agus éisteacht le tuairimí daoine eile agus na tuairimí sin a chur san áireamh
  • Iontaoibh an phobail a chothú trí sheirbhís ardchaighdeáin agus trí dhea-chumarsáid

Faireachán agus Meastóireacht ar Fheidhmíocht

Déantar faireachán agus tomhas ar ár bhfeidhmíocht ó thaobh seirbhíse do chustaiméirí de bunaithe ar na nithe seo a leanas:

  • an 12 Phrionsabal um Sheirbhís Ardchaighdeáin do Chustaiméirí
  • ár ngealltanais, mar atá leagtha amach inár bPlean Gníomhaíochta Custaiméirí agus
  • an líon gearán a fhaighimid

Na Nithe a Tharlóidh Nuair a Dhéanann Tú Teagmháil Linn

Teagmháil trí litir nó trí ríomhphost

  • Nuair is cuí, admhóimid go bhfuarthas gach píosa comhfhreagrais scríofa laistigh de chúig lá oibre ó é a fháil.
  • Déanfaimid ár ndícheall freagra a thabhairt ar fhiosruithe ó chustaiméirí laistigh de 20 lá oibre. I gcás nach féidir freagra iomlán a thabhairt laistigh den chreat ama sin, eiseofar freagra eatramhach ina dtabharfar creat ama measta don fhreagra
  • Cinnteoimid go n-imscrúdófar fiosruithe agus gearáin agus go n-eiseofar freagra ina leith
  • Cuirfear ainm teagmhála, uimhir theileafóin agus/nó seoladh ríomhphoist ar áireamh i ngach freagra

Teagmháil thar an bhfón

  • Freagróimid glaonna teileafóin go pras, agus ár n-ainm agus ár réimse oibre á lua againn
  • A mhéid is féidir, ní aistreofar aon ghlaoiteoir níos mó ná uair amháin le linn aon ghlao teileafóin aonair
  • Más rud é nach féidir linn déileáil le d’fhiosrú láithreach, tógfaimid do mhionsonraí agus glaofaimid ar ais ort a luaithe is féidir

Cuairteoirí ar ár nOifigí

  • Caithfear le gach cuairteoir le meas agus le cúirtéis
  • Tabharfaimid suaitheantas cuairteora do chuairteoirí, de réir mar is gá
  • Cinnteoimid go mbeidh ár saoráidí fáiltithe agus cruinnithe glan agus inrochtana
  • Tabharfaimid fógra don lucht fáiltithe sula dtiocfaidh cuairteoirí a bhfuiltear ag súil leo

An dóigh a ndéileálaimid leat

  • Freastalófar ar chustaiméirí a bhfuil riachtanais shonracha acu agus sinn ag soláthar seirbhísí
  • Déanfaimid ár ndícheall freastal ar chustaiméirí ar mhaith leo a ngnó a dhéanamh trí Ghaeilge
  • Scríobhfaimid i dteanga shoiléir agus míneoimid aon téarmaí teicniúla a úsáidimid
  • Beidh ár bhfoilseacháin ar fáil ar ár suíomh Gréasáin

Aiseolas

Fáiltímid roimh aiseolas ar ár seirbhísí agus iarraimid an t-aiseolas sin. Soláthraímid cártaí barúla saorphoist inár bpríomhlimistéar fáiltithe. Is féidir leat teagmháil a dhéanamh linn trí ríomhphost freisin: customer.service@finance.gov.ie


Moltaí, Barúlacha agus Gearáin

Déileálfaimid le do chomhfhreagras ar bhealach pras, cothrom agus neamhchlaon.

Más rud é go mbeidh tú míshásta leis an tseirbhís a fuair tú, is féidir leat na nithe seo a leanas a dhéanamh:

  • gearán a dhéanamh leis an rannóg a bhfuil tú ag déileáil léi, nó
  • do ghearán a sheoladh chuig an Oifigeach Seirbhíse do Chustaiméirí

Tabhair do mhionsonraí teagmhála agus an fhaisnéis iomchuí a bhaineann le do ghearán.

I ngach cás, admhóimid go bhfuarthas an gearán laistigh de chúig lá oibre.

Déanfaimid imscrúdú ar do ghearán agus tabharfaimid freagra air laistigh de 20 lá oibre. I gcás nach féidir freagra iomlán a thabhairt laistigh den chreat ama sin, eiseofar freagra eatramhach.


Conas Barúil nó Gearán a Chur Isteach

Tabhair cuairt ar an rannán Déan Teagmháil Linn dár suíomh Gréasáin

Ríomhphost: customer.service@finance.gov.ie

Chun cabhrú linn déileáil le do bharúil nó do ghearán, tabhair na mionsonraí seo a leanas:

  • D’ainm, do sheoladh agus do sheoladh ríomhphoist
  • Faisnéis chruinn iomlán a bhaineann le d’fhiosrú
  • Uimhir theileafóin lae

Caith lenár mbaill foirne le cúirtéis agus le meas