English

Cuardaigh ar fad gov.ie

Faisnéis eagraíochta

Cairt an Chustaiméara



An Roinn Dlí agus Cirt: Cairt Custaiméirí 2023-2025

Insítear duit sa Chairt Custaiméirí na leibhéil seirbhíse agus iompair ar féidir leat a bheith ag súil leo uainn.

Is féidir leat a bheith ag súil go ndéanfaimid an méid seo a leanas:

  • An tseirbhís agus an chomhairle is fearr is féidir a thabhairt duit.
  • Bheith cothrom, cairdiúil agus íogair.
  • Caitheamh go cothrom le gach duine ar fud na naoi bhforas atá leagtha amach i ndlí an chomhionannais:

- inscne

- cine

- stádas pósta

- míchumas

- reiligiún

- aois

- gnéaschlaonadh

- stádas teaghlaigh

- duine de phobal an Lucht Siúil.

  • Ár ndícheall freastal ar aon riachtanais speisialta a d'fhéadfadh a bheith agat.

Táimid ag súil go gcabhróidh tusa linn seirbhís mhaith a thabhairt trí:

  • D'uimhir thagartha agus eolas ceart a bheith ar láimh agat agus tú ag caint linn nó ag tabhairt cuairte orainn
  • Mheas a bheith agat ar ár bhfoireann
  • Aiseolas a thabhairt dúinn chun cabhrú linn ár seirbhísí a fheabhsú
  • Chur in iúl dúinn sula dtugann tú cuairt ar ár n-oifigí má tá aon riachtanais speisialta agat

Cumarsáid

Teileafón

  • Is é an aidhm atá againn gach glao a fhreagairt go tapa.
  • Tabharfaimid ár n-ainm agus ár n-áit oibre duit.
  • Beimid béasach agus cabhrach, agus déanfaimid ár ndícheall eolas soiléir agus ceart a thabhairt duit.

Iompar maslach ar ghlaonna

Uaireanta bíonn custaiméirí trína chéile nó cantalach agus iad ag labhairt linn ar an bhfón agus d'fhéadfadh iompar maslach a bheith mar thoradh air seo. Má tharlaíonn sé seo, iarrfaimid ar an gcustaiméir stop a chur leis an iompar maslach ionas gur féidir linn leanúint leis an nglao. Má leanann an t-iompar maslach, iarrfaimid ar an gcustaiméir glaoch ar ais nuair a bheidh rudaí níos suaimhní agus cuirfimid deireadh leis an nglaoch.

Litreacha agus ríomhphoist

  • Déanfaimid iarracht admháil a thabhairt go bhfuarthas gach litir agus ríomhphost laistigh de chúig lá oibre.
  • Seolfaimid freagra deiridh chugat laistigh de 20 lá oibre. Mura féidir linn do cheist a fhreagairt le linn an ama seo, cuirfimid in iúl duit cén uair a bhféadfaidh tú a bheith ag súil le freagra deiridh.
  • Cuirfimid uimhir thagartha inár ríomhphoist agus litreacha má bhaineann siad le do cheist.
  • Tabharfaimid ár n-ainm agus ár sonraí teagmhála i ngach litir agus ríomhphost nuair is cuí.
  • Scríobhfaimid ár ríomhphoist agus ár litreacha ar fad ar bhealach go mbeidh siad éasca le léamh agus le tuiscint.

Cuairteoirí pearsanta – má thagann tú chuig ceann dár n-oifigí

  • Beannóimid go béasach duit.
  • Beimid cothrom agus cabhrach agus déileálfaimid le d'fhiosrúchán chomh tapa agus is féidir linn.
  • Cosnóimid do phríobháideachas.
  • Déanfaimid cinnte go bhfuil ár n-oifigí inrochtana do chustaiméirí faoi mhíchumas. (Chabhródh sé linn dá bhféadfá insint dúinn cén cineál tacaíochtaí a d'fhéadfadh a bheith ag teastáil uait sula dtagann tú.)
  • Iarraimid ort coinne a dhéanamh ar dtús más gá duit labhairt le ball foirne ar leith. Cinntíonn sé seo go mbeidh siad ar fáil chun bualadh leat nuair a thagann tú ar cuairt.

Oifigeach Rochtana do Dhaoine faoi Mhíchumas

Is é Séamus Callagy ár nOifigeach Rochtana agus tá sé freagrach as cúnamh a sholáthar, a eagrú agus a chomhordú do chustaiméirí faoi mhíchumas atá ag iarraidh rochtain a fháil ar ár seirbhísí.

Má tá tú faoi mhíchumas, déan teagmháil leis an Oifigeach Rochtana má tá imní ort faoi conas rochtain a fháil ar ár seirbhísí. Bheimis sásta d'aiseolas a fháil ar an méid atá ag obair go maith nó ar an áit a bhféadfaimis seirbhísí a fheabhsú chun iad a dhéanamh níos inrochtana.

Aiseolas

Cuirimid fáilte roimh d'aiseolas mar bhealach chun cabhrú linn ár seirbhísí a fheabhsú. Tá Grúpa Oibre maidir le Seirbhís do Chustaiméirí agus Foireann Léargais do Chustaiméirí againn a úsáidfidh d'aiseolas chun seirbhísí do chustaiméirí a fheabhsú. Is féidir leat difríocht a dhéanamh do dhaoine eile trí insint dúinn faoi d'eispéireas agus do thuairimí agus do mholtaí a thabhairt. Is féidir leat teagmháil a dhéanamh linn ag customerservices@justice.ie.

Gearáin

Tá nós imeachta gearán againn más mian leat gearán a dhéanamh faoin gcaighdeán seirbhíse atá curtha ar fáil againn. Tá an córas éasca le húsáid. Is féidir leat an gearán a dhéanamh ar líne nó is féidir leat cóip pháipéir den nós imeachta gearán a iarraidh ar an bhfoireann.

Seirbhísí i nGaeilge

Tá baill foirne againn ar fud na Roinne a bheidh sásta seirbhís a chur ar fáil i nGaeilge. Más mian leat do ghnó a dhéanamh linn trí Ghaeilge, déanfaimid ár ndícheall a chinntiú go dtarlóidh sé sin.

An Roinn Dlí agus Cirt: Cairt Custaiméirí Eatramhach
Amharc amharc
An Roinn Dlí agus Cirt: Cairt Custaiméirí Eatramhach agus Plean Gníomhaíochta um Sheirbhís do Chustaiméirí
Amharc amharc
An Roinn Dlí agus Cirt Nós Imeachta maidir le Gearáin ó Chustaiméirí
Amharc amharc