Plean Gníomhaíochta Seirbhíse do Chustaiméirí 2025 - 2028
- Foilsithe: 30 Meán Fómhair 2025
- An t-eolas is déanaí: 30 Meán Fómhair 2025
- Ár dTiomantas
- Caighdeáin Seirbhíse
- Inrochtaineacht
- Cumarsáid
- Aiseolas agus Gearáin
- Iompar na Foirne
- Cosaint Sonraí
- Príomhghealltanais do Chustaiméirí
Ár dTiomantas
Is é misean na Roinne Tithíochta, Rialtais Áitiúil agus Oidhreachta ná tacú le seachadadh inbhuanaithe agus éifeachtach tithe atá pleanáilte go maith agus tacú le rialtas áitiúil éifeachtach. Leagtar amach inár Ráiteas Straitéise conas a bhainfimid ár spriocanna amach.
Táimid tiomanta do sheirbhísí poiblí ardchaighdeáin, inrochtana agus freagrúla a sholáthar i gcomhréir leis an 12 Phrionsabal Treorach QCS, agus i gcomhréir le OPS2020. Leagtar amach sa phlean gníomhaíochta seo conas a chuirfimid prionsabail na seirbhíse ardchaighdeáin do chustaiméirí i bhfeidhm agus conas a chomhlíonfaimid na hionchais atá leagtha amach inár gCairt Custaiméirí.
Caighdeáin Seirbhíse
- Freagra a thabhairt ar gach ceist laistigh de 15 lá oibre
- Gearáin a aithint laistigh de 5 lá oibre agus freagra iomlán a thabhairt laistigh de 15 lá oibre
- Suíomh gréasáin inrochtana agus cothrom le dáta a choinneáil
- Seirbhísí a chur ar fáil i nGaeilge agus i mBéarla araon, i gcomhréir le hAcht na dTeangacha Oifigiúla 2003
Inrochtaineacht
- Rochtain fhisiciúil agus dhigiteach ar gach seirbhís a chinntiú
- Tacaíocht a chur ar fáil do dhaoine faoi mhíchumas tríd ár nOifigigh Rochtana
- Doiciméid agus cumarsáid a chur ar fáil i bhformáidí inrochtana ar iarratas
Cumarsáid
- Úsáid a bhaint as teanga shoiléir, saor ó bhéarlagair i ngach cumarsáid phoiblí
- Custaiméirí a threorú chuig an gcomhlacht poiblí cuí mura dtagann a bhfiosrúchán faoinár réimse freagrachtaí
Aiseolas agus Gearáin
- Fáilte a chur roimh aiseolas, moladh, moltaí agus gearáin agus daoine a spreagadh chun iad a thabhairt trí qcsofficer@housing.gov.ie
- Nós imeachta gearán trédhearcach a sholáthar atá cothrom, neamhchlaonta agus pras.
- Nuashonruithe a roinnt ar chainéil shóisialta agus freagra a thabhairt dóibh siúd a sheolann teachtaireachtaí díreacha, ag iarraidh orthu ríomhphost a chur chugainn go díreach le ceisteanna nó tuairimí
Iompar na Foirne
- Meas, cothroime agus cúirtéis a léiriú do gach custaiméir
- A bheith ag súil leis an iompar céanna seo ó chustaiméirí agus iad ag plé le baill foirne
- Tacaíocht agus oiliúint inmheánach a sholáthar chun caighdeáin seirbhíse a choinneáil
Cosaint Sonraí
- Na sonraí pearsanta uile a láimhseáil i gcomhréir leis an Rialachán Ginearálta maidir le Cosaint Sonraí (RGCS) agus an tAcht um Chosaint Sonraí 2018
- Trédhearcacht, slándáil agus dlíthiúlacht a chinntiú i ngach gníomhaíocht próiseála sonraí
Príomhghealltanais do Chustaiméirí
Meas agus Cúirtéis
- Meas, cothroime agus cúirtéis a léiriú do gach custaiméir i ngach idirghníomhaíocht.
Freagraí Tráthúla
- Freagra a thabhairt ar cheisteanna laistigh de 15 lá oibre.
- Gearáin a aithint laistigh de 5 lá oibre agus freagra iomlán a thabhairt laistigh de 15 lá oibre.
Cumarsáid Shoiléir
- Teanga shimplí, saor ó bhéarlagair a úsáid.
- An suíomh gréasáin a choinneáil cothrom le dáta agus inrochtana.
- Nuashonruithe a roinnt ar chainéil shóisialta agus freagra a thabhairt dóibh siúd a sheolann teachtaireachtaí díreacha, ag iarraidh orthu ríomhphost a chur chugainn go díreach le ceisteanna nó tuairimí.
Inrochtaineacht
- Rochtain fhisiciúil agus dhigiteach ar sheirbhísí a chinntiú.
- Tacaíocht a chur ar fáil do dhaoine faoi mhíchumas trí Oifigigh Rochtana.
Seirbhísí Teanga
- Seirbhísí a chur ar fáil i nGaeilge agus i mBéarla araon, i gcomhréir le hAcht na dTeangacha Oifigiúla 2003.
Aiseolas agus Gearáin
- Fáilte a chur roimh aiseolas chun seirbhísí a fheabhsú.
- Próiseas gearán trédhearcach agus cothrom a sholáthar.
Cosaint Sonraí
- Sonraí pearsanta a láimhseáil go sábháilte agus go dleathach, de réir RGCS agus an tAcht um Chosaint Sonraí 2018.
Tacaíocht do Chustaiméirí
- Fiosrúcháin a dhíriú chuig an gcomhlacht cuí mura dtagann siad faoi réimse freagrachtaí na roinne.
Tacaíocht inmheánach a chur ar fáil don fhoireann chun caighdeáin seirbhíse a choinneáil