Tuairiscí cigireachta: Tuarascálacha agus treoirlínte meastóireachta
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Foilsíonn an Chigireacht raon tuarascálacha agus foilseacháin eile chun comhairle agus tacaíocht a thabhairt do scoileanna, don lucht déanta beartas agus don phobal oideachais níos leithne. Seo a leanas na príomhchineálacha d’fhoilseacháin:
Athbhreithniú Ar Chigireachtaí Dírithe Ar Oideachas Sna Luathbhlianta: Aibreán 2016 - Meitheamh 2017
Tugann Athbhreithniú Chéad Bhliain Feidhme na Cigireachta Oideachas-dhírithe Luathbhlianta an chéad mheastóireacht shonrach, ilchodach ar nádúr agus ar cháilíocht an tsoláthair agus an chleachtais don oideachas luathbhlianta faoin gclár COLÓ.
Treoir don Chigireacht Oideachas Luathbhlianta: Breith go Sé
Sa treoir seo, tugtar breac-chuntas ar conas a reáchtálann Cigireacht na Roinne cigireachtaí um oideachas sna luathbhlianta. Cuirtear é in ionad na leaganacha roimhe seo den treoir a foilsíodh in 2016, 2018 agus 2022
Ag Tacú le Soláthar Sábháilte Scolaíochta 2021
Bunoideachas, Iarbhunoideachas
Cigireacht ag Tacú le Scoileanna agus leis an Roinn Eanáir-Márta 2021
19 Eanáir 2021
Atosú Scolaíochta Fómhar 2020: Tuairisc ar anailís sonraí ó phríomhoidí
Cuirtear i láthair sa tuairisc seo anailís ar shonraí ó sheisiúin chomhairleacha na Cigireachta le príomhoidí agus ceannairí eile scoile le linn thréimhse 01 Meán Fómhair 2020 go 25 Meán Fómhair 2020.
Treoir maidir le Cigireacht i mBunscoileanna agus i Scoileanna Speisialta
Sa treoir seo, tugtar forléargas ginearálta ar an gcur chuige maidir le cigireacht a leanann Cigireacht na Roinne Oideachais agus tugtar breac-chuntas inti freisin ar gach ceann de na cineálacha cigireachta a úsáidtear i mbunscoileanna agus i scoileanna speisialta. Tagann sí in áit an leagan roimhe seo a foilsíodh in 2022.
Ag Breathnú ar an Scoil Againne 2016 Creat Cáilíochta do Bhunscoileanna
Scríobhadh Ag Breathnú ar an Scoil Againne 2016: Creat Cáilíochta do Bhunscoileanna mar thoradh ar chomhairliúchán forleathan le daltaí, múinteoirí, tuismitheoirí, ceannairí scoile, comhlachtaí bainistíocht agus gairmeoirí oideachais eile agus raon leathan de chomhlachtaí eile.
Féinmeastóireacht Scoile Treoirlínte 2016-2020 Bunscoileanna
Tá na Treoirlínte leasaithe seo ullmhaithe ag an gCigireacht chun tacaíocht phraiticiúil a chur ar fáil do scoileanna agus iad ag leanúint ar aghaidh le féinmheastóireacht scoile. Léiriú is ea iad ar aiseolas ó scoileanna agus na comhpháirtithe oideachais faoi na Treoirlínte bunaidh agus níos leithne faoina dtaithí ar phróiseas na féinmheastóireachta scoile go dtí seo.
Science in the Primary School
Science in the Primary School reports on the implementation of the 1999 science curriculum as this was in evidence during inspections carried out in forty primary schools during 2007.
EAL in Primary Schools
This report presents the findings of a thematic evaluation of provision for pupils who are learning English as an additional language (EAL) in Irish primary schools. The evaluation was conducted in 2008 and was intended mainly to inform a Value-for-Money (VFM) review of EAL provision in primary schools that was being undertaken by the Department of Education and Skills.
School Size and the Quality of Teaching and Learning
This report has been produced by the Inspectorate’s Evaluation Support and Research Unit. The focused research question was: to investigate if relationships exist between the school-level quality data that were collected by the Inspectorate in a sample of primary schools and school size as given by a school’s enrolment.
Torthaí na Cigireachta Teagmhasaí 2010 Tuairisc ar Theagasc agus ar Fhoghlaim an Bhéarla agus na Matamaitice i mBunscoileanna
Tá an tuairisc seo bunaithe ar thorthaí na gcigireachtaí (teagmhasacha) neamhfhógartha a rinneadh i mbreis agus 450 bunscoil ar fud na tíre idir Deireadh Fómhair 2009 agus Deireadh Fómhair 2010. I rith na gcuairteanna seo, rinne cigirí breathnóireacht ar bhreis agus 800 ceacht Béarla agus 500 ceacht Matamaitice.
Social, Personal and Health Education (SPHE) in the Primary School
In 2007, as part of its ongoing evaluation of curriculum implementation, the Inspectorate conducted a thematic evaluation of SPHE in forty primary schools. This report presents the findings from that evaluation.
An Ghaeilge sa Bhunscoil
I 1999 foilsíodh curaclam don Ghaeilge a raibh mórathruithe ann, agus treoirlínte do mhúinteoirí, mar chuid de Churaclam na Bunscoile athbhreithnithe. Tugann an tuarascáil seo, atá bunaithe ar mhionscrúduithe cigireachta i 40 scoil agus ar bhreathnóireachtaí i 159 rang le linn 2005, anailís ar a mhéid agus atá aidhmeanna an churaclaim leasaithe á mbaint amach i scoileanna.
Meastóireacht na Pleanála i dTríocha Bunscoil
Bhí tionchar ar an meastóireacht ag obair Chomhdháil Sheasta Idirnáisiúnta na gCigireachtaí (SICI) ar thionscadal dar teideal Féinmheastóireacht Éifeachtach Scoile (ESSE).
An Ghaeilge sna Bunscoileanna: Treochtaí Náisiúnta Fadtéarmacha in Inniúlacht
Tá torthaí sa tuarascáil seo a bhaineann le hÉisteacht, Labhairt agus Léitheoireacht na Gaeilge. Chomh maith leis sin, i gcás Éisteacht agus Labhairt na Gaeilge áit a bhfuil sonraí comparáideacha againn ó 1985, scrúdaímid treochtaí fadtéarmacha in inniúlacht sna trí chineál scoileanna.
Ag Foghlaim Chun Dul Ag Múineadh - Mic Léinn Ar Chleachtadh Múinteireachta ImBunscoileanna Na hÉireann
Tuarascáil is ea Ag Foghlaim chun dul ag Múineadh a dhéanann cur síos ar mheastóireacht a rinne Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta ar chaighdeán an teagaisc ag sampla mac léinn i gcúig choláiste oideachais in Éirinn.
An Evaluation of Curriculum Implementation in Primary Schools - Mathematics and Visual Arts
This is the first evaluation undertaken by the Inspectorate of the implementation of the Primary School Curriculum (1999). The evaluation focused on the effectiveness of curriculum implementation in English, Visual Arts and Mathematics in eighty-six primary schools.
Succeeding in Reading? - Reading Standards in Irish Primary Schools
Succeeding in Reading? - Reading Standards in Irish Primary Schools
Leathchéad Tuairisc Scoile: a bhfuil le rá ag cigirí
Déanann Leathchéad Tuairisc Scoile: a bhfuil le rá ag cigirí trácht ar an gcáilíocht agus ar na caighdeáin i líon beag bunscoileanna in Éirinn. Tá an tuarascáil bunaithe ar anailís atá déanta ar thorthaí na Cigireachta i leathchéad tuairisc scoile a soláthraíodh ar bhunscoileanna éagsúla i gcaitheamh na scoilbhliana 2001/2.
A bhfuil le hinsint ag Cigireachtaí Ábhair dúinn faoi chur i bhfeidhm na Sraithe Sóisearaí
Soiléirítear na príomhtheachtaireachtaí le haghaidh scoláirí sa leagan giorraithe seo de A bhfuil le hinsint ag Cigireachtaí Ábhair dúinn faoi chur i bhfeidhm na Sraithe Sóisearaí: Tuarascáil ilchodach ar thorthaí ó chigireachtaí ábhair le fócas ar an tSraith Shóisearach. Déantar cur síos sa tuarascáil ar a bhfuil ag dul go maith sa tSraith Shóisearach, cad a d’fhéadfadh a bheith ag dul níos fearr agus cad is féidir le scoileanna a dhéanamh chun an tSraith Shóisearach a fheabhsú tuilleadh.
A bhfuil le hinsint ag Cigireachtaí Ábhair dúinn faoi chur i bhfeidhm na Sraithe Sóisearaí: Tuarascáil ilchodach ar thorthaí ó chigireachtaí ábhair le fócas ar an tSraith Shóisearach
Is é cuspóir na tuarascála seo: · tráchtaireacht mheastóireachta a sholáthar ar éifeachtacht chur i bhfeidhm na Sraithe Sóisearaí athfhorbartha · na céimeanna breise is gá chun tacú le cur i bhfeidhm éifeachtach i scoileanna a aithint · bonn eolais a sholáthar do chinnteoireacht sa Roinn maidir le cur i bhfeidhm na Sraithe Sóisearaí agus athfhorbairt na Sraithe Sinsearaí.
Ag Tacú le Soláthar Sábháilte Scolaíochta 2021
Bunoideachas, Iarbhunoideachas
Cigireacht ag Tacú le Scoileanna agus leis an Roinn Eanáir-Márta 2021
19 Eanáir 2021
Atosú Scolaíochta Fómhar 2020: Tuairisc ar anailís sonraí ó phríomhoidí
Cuirtear i láthair sa tuairisc seo anailís ar shonraí ó sheisiúin chomhairleacha na Cigireachta le príomhoidí agus ceannairí eile scoile le linn thréimhse 01 Meán Fómhair 2020 go 25 Meán Fómhair 2020.
Nuatheangacha Iasachta: Tuairisc ar Cháilíocht an Chleachtais
Tá an tuairisc leagtha amach go príomha chun léargas a thabhairt ar cháilíocht an teagaisc agus na foghlama i leith nuatheangacha iasachta (NTI) in iar-bhunscoileanna agus chun cuidiú le scoileanna agus/nó le múinteoirí aonair teagasc agus foghlaim NTI a fheabhsú.
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Quality Indicators
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Quality Indicators
Treoir maidir le Cigireacht in Iar-Bhunscoileanna
Sa treoir seo, tugtar forléargas ginearálta ar an gcur chuige maidir le cigireacht a leanann Cigireacht na Roinne Oideachais agus tugtar breac-chuntas inti freisin ar gach ceann de na cineálacha cigireachta a úsáidtear in iar-bhunscoileanna. Tagann sí in áit an leagan roimhe seo a foilsíodh in 2022.
Aguisin 1.9 de Treor Maidir le Cigireachtai in Iar Bhunscoileanna
Tá Aguisín 1.9 Meastóireacht ar an Soláthar do Scoláirí in Iar-bhunscoileanna a bhfuil Riachtanais Bhreise agus Riachtanais Speisialta Oideachais Acu á fhoilsiú mar aguisín breise le Treoir Maidir le Cigireacht in Iar-bhunscoileanna 2016.
Ag Breathnú ar an Scoil Againne 2022 Creat Cáilíochta d’Iar-Bhunscoileanna
Soláthraítear leis an doiciméad seo sraith caighdeán ar féidir le hiarbhunscoileanna machnamh a dhéanamh in a choinne ar cé chomh maith agus atá ag éirí leo maidir le foghlaim agus teagasc agus le ceannaireacht agus bainistíocht. Tagann sé in áit an leagan roimhe seo a foilsíodh in 2016
Féinmeastóireacht Scoile Treoirlínte 2016-2020 Iar Bhunscoileanna
Tá na Treoirlínte leasaithe seo ullmhaithe ag an gCigireacht chun tacaíocht phraiticiúil a chur ar fáil do scoileanna agus iad ag leanúint ar aghaidh le féinmheastóireacht scoile. Léiriú is ea iad ar aiseolas ó scoileanna agus na comhpháirtithe oideachais faoi na Treoirlínte bunaidh agus níos leithne faoin a dtaithí ar phróiseas na féinmheastóireachta scoile go dtí seo.
Ag Breathnú ar Mhatamaitic: Tuairisc chumaisc atá bunaithe ar thorthaí cigireachtaí ábhair a rinneadh sa Mhatamaitic sa scoilbhliain 2009-2010
Is tuairisc chumaisc í Ag Breathnú ar Mhatamaitic, atá bunaithe ar thorthaí cigireachtaí ábhair sa Mhatamaitic. Sna cigireachtaí seo, bhreathnaigh cigirí ar bheagnach 400 ceacht, labhair siad le scoláirí, scrúdaigh siad obair scoláirí agus bhí plé acu le múinteoirí, comhordaitheoirí Matamaitice agus baill de bhainistíocht in-scoile.
Ag Breathnú ar Oideachas Sóisialta, Pearsanta agus Sláinte: Teagasc agus Foghlaim in Iar-Bhunscoileanna
Tuairisc chumaisc is ea Ag Féachaint ar Oideachas Sóisialta, Pearsanta agus Sláinte, bunaithe ar na cinntí ó chigireachtaí ábhair in Oideachas Sóisialta, Pearsanta agus Sláinte (OSPS), lena n-áirítear Oideachas Caidrimh agus Gnéasachta (OCG), a rinneadh i 63 iar-bhunscoil i rith na bliana acadúla 2010/2011.
Looking at EAL (Post-Primary Schools)
This report presents the findings of an Inspectorate evaluation of provision for students who are learning English as an additional language (EAL) in Irish post-primary schools.
Ag Féachaint ar Bhitheolaíocht
Tá mionléargas le fáil sa tuarascáil ilchodach seo ar thaithí na ndaltaí ar staidéar a dhéanamh ar an mBitheolaíocht mar chuid den tsraith shinsearach. Áirítear sa tuarascáil anailís ar cháilíocht an teagaisc agus na foghlama bunaithe ar 57 cigireacht ábhair a rinneadh idir na scoilbhlianta 2006/07 agus 2009/10.
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Guidelines for Evaluators
These guidelines form part of a suite of evaluation instruments developed as part of the Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) project.
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Record of Evidence Booklet
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Record of Evidence Booklet
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Record of Evidence Booklet 2
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Record of Evidence Booklet 2
Report of the Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level(EFLUSL) Project
This report describes the development of the EFLUSL project, and provides an analysis of the findings of the evaluation reports in the schools that participated in trials of the instruments. The report is a rich source of information on the national contexts for language teaching in the seven participating countries.
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Quality of Teaching and Learning in [Target Language] ga
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Student Questionnaire
Evaluation of Foreign Languages at Upper Secondary Level (EFLUSL) Student Questionnaire
Ag Breathnú ar Threoir
Tá Ag Breathnú ar Threoir bunaithe ar chúig thuarascáil chigireachta is caoga a rinneadh ó mí Mheán Fómhair 2006 go mí na Bealtaine 2007. Léiríonn an tuarascáil cinntí ar cháilíocht na Treorach a soláthraíodh do dhaltaí in iar-bhunscoileanna bunaithe ar bhreathnuithe ar chleachtas, díospóireachtaí leis an lucht bainistíochta, baill foirne agus daltaí agus scrúdú ar cháipéisí ag na cigirí.
TFC i Scoileanna: Achoimre Staidéir Mheastóireachta na Cigireachta
Scrúdaíonn an tuarascáil TFC i Scoileanna a mhéid a baineadh úsáid as TFC i scoileanna bunleibhéil agus dara leibhéal agus níos tábhachtaí fós an éifeacht a bhí ag TFC ar theagasc agus ar fhoghlaim, agus lena n-áirítear na bealaí ina n-úsáidtear TFC chun tacaíocht a thabhairt d’fhoghlaim daltaí a bhfuil riachtanais speisialta oideachais acu.
Ag Breathnú ar Eacnamaíocht Bhaile
Tá an tuarascáil seo bunaithe ar anailís ar thorthaí na dtuairiscí cigireachta ábhair ar cháilíocht an teagaisc agus na foghlama san Eacnamaíocht Bhaile i gcaoga iar-bhunscoil. Cuireadh na cigireachtaí ábhair i gcrích idir Feabhra 2006 agus Aibreán 2007, agus foilsíodh na tuairiscí go léir ar shuíomh gréasáin na Roinne Oideachais agus Eolaíochta.
Ag Breathnú ar Thíreolaíocht
Tá an tuarascáil seo bunaithe ar na torthaí agus moltaí déanta ag cigirí i gcaoga scoil a ndearnadh cigireachtaí ábhair iontu idir Eanáir 2006 agus Deireadh Fómhair 2007. Tháinig na tuarascálacha anailísithe mar thoradh ar chigireachtaí a rinneadh mar chuid de mheasúnú na scoile-uile (MSU) agus cigireachtaí ábhair neamhspleácha.
Ag Breathnú ar Theicneolaíocht Ábhar (Adhmad) agus Staidéar Foirgníochta
Is tuarascáil ilchodach í Ag Breathnú ar Theicneolaíocht Ábhar (Adhmad) agus Staidéar Foirgníochta bunaithe ar thuarascálacha na gcigireachtaí ábhair eisithe do scoileanna i ndiaidh cigireachtaí.
Ag Breathnú ar Cheol
Is éard atá san fhoilseachán seo tuarascáil ilchodach bunaithe ar 45 tuarascáil cigireachta ábhair ar theagasc agus ar fhoghlaim an Cheoil i scoileanna iarbhunoideachais. Tá Ag Breathnú ar Cheol bunaithe ar anailís a rinneadh ar na tuairiscí cigireachta a rinneadh i scoileanna idir Eanáir 2006 agus Bealtaine 2007.
Ag Breathnú ar Eolaíocht
Tá Ag Breathnú ar Eolaíocht na Sraithe Sóisearaí bunaithe ar chigireachtaí ábhair a rinne cigirí na Roinne Oideachais agus Eolaíochta in iar-bhunscoileanna sna blianta 2004-06. Mar aon le tagairt do chleachtas reatha in oideachas eolaíochta iarbhunoideachais, tá an tuarascáil dírithe ar dhea-chleachtas a chur chun cinn i scoileanna.
Pressing the Right Buttons - Calculator Use in Schools and in Junior Cycle Mathematics
Summary Report on Phase II of the Study of the Effects of Calculator Use on Mathematics in Schools and in the Certificate Examinations
Looking at English - Teaching & Learning English in Post-Primary Schools
This composite report is the product of an analysis and synthesis of inspection reports on the teaching and learning of English in seventy-five post-primary schools. The inspections were carried out between January 2005 and May 2006.
Ag Breathnu ar an nGaeilge sa tSraith Shóisearach
Achoimre agus léirmhíniú atá le léamh sa tuarascáil seo ar thuairiscí aonair cigireachta ábhair sa Ghaeilge a bhain leis an tsraith shóisearach i 75 scoil dara leibhéal. Is ionann an líon sin scoileanna agus 10% de mhóriomlán na scoileanna dara leibhéal. Is leis an mbliain scoile 2004-2005 a bhaineann na tuairiscí, tréimhse ama sula raibh tuairiscí ar chigireachtaí ábhair á bhfoilsiú.
Review of Guidance in Second Level Schools
This report is based on the findings from the four strands of a top to bottom review of guidance in second level schools in Ireland, carried out between the autumn of 2003 and the spring of 2005.
Ag Féachaint ar an Stair Múineadh agus Foghlaim na Staire i Scoileanna Iarbhunoideachais
Táthar tar éis an tuairisc seo a thiomsú de bhun na bhfionnachtana agus na moltaí a rinne cigirí na Staire i gcaoga scoil inar seoladh cigireachtaí ábhair idir Meán Fómhair 2004 agus Bealtaine 2006.
Implementing the Revised Junior Certificate Science Syllabus - What Teachers Said ga
The Junior Certificate School Programme - Building on Success
The Junior Certificate School Programme - Building on Success
Cigireacht ar Nuatheangacha: Tuairimí agus Saincheisteanna
Tá an tuairisc ilpháirteach seo, Cigireacht ar Nuatheangacha: Tuairimí agus Saincheisteanna, bunaithe ar anailís agus ar shintéisiú a deineadh ar 45 thuairisc aonair a ullmhaíodh idir Shamhain 2001 agus Eanáir 2003.
Foirm Iarratais ar Athbhreithniú ar Chigireacht
Ba chóir do mhúinteoir nó do chathaoirleach ar bhord bainistíochta (ag feidhmiú ar son an bhoird) an fhoirm seo a úsáid d’fhonn athbhreithniú ar chigireacht a lorg faoi réir Nós imeachta maidir le hathbhreithniú a dhéanamh ar chigireachtaí a dhéanann Cigireacht na Roinne Oideachais faoi Alt 13(9) den Acht Oideachais 1998.
Ready for Tomorrows World? - The Competencies of Irish 15 year olds in PISA 2006 - Summary Report
Ready for Tomorrows World? - The Competencies of Irish 15 year olds in PISA 2006 - Summary Report
Soláthar oideachais do dhaltaí a bhfuil Sain-Neamhord Urlabhra agus Teanga acu: Ranganna Speisialta atá bainteach le Bunscoileanna Príomhshrutha in Éirinn
Aibreán 2021
Litir Scoileanna Meastóireacht a Thabhairt Isteach ar Sholáthar do Dhaltaí a bhfuil Riachtanais Bhreise agus Speisialta Oideachais acu in Iarbhunscoileanna
Litir Scoileanna Meastóireacht a Thabhairt Isteach ar Sholáthar do Dhaltaí a bhfuil Riachtanais Bhreise agus Speisialta Oideachais acu in Iarbhunscoileanna 5 Feabhra 2019
Athbhreithniú ar an Staidéar Píolótach de Shamhail Nua chun Acmhainní Teagaisc a Leithdháileadh le haghaidh Daltaí a bhfuil Riachtanais Speisialta Oideachais acu
Athbhreithniú ar an Staidéar Píolótach de Shamhail Nua chun Acmhainní Teagaisc a Leithdháileadh le haghaidh Daltaí a bhfuil Riachtanais Speisialta Oideachais acu
Report of an Inspection of Middletown Centre for Autism (2012)
This report sets out the findings of an evaluation of the services provided by the Middletown Centre for Autism. It examines the quality and extent of the provision, its impact and outcomes, parental appreciation, schools’ and professionals’ views and the overall effectiveness of the provision and their relation to autism service providers.
Cuimsiú Daltaí a bhfuil Riachtanais Speisialta Oideachais acu Treoirlínte Iar-bhunscoile
Cuimsiú Daltaí a bhfuil Riachtanais Speisialta Oideachais acu Treoirlínte Iar-bhunscoile
An Evaluation of Educational Provision for Children with Autistic Spectrum Disorders ga
Meastóireacht Ar Ranganna Speisialta Do Dhaltaí A Bhfuil Sain-Neamhoird
Soláthraíonn an tuairisc seo torthaí meastóireachta a rinneadh ar sholáthar oideachais do dhaltaí a bhfuil sain-neamhoird urlabhra agus teanga orthu (SSLD) i ranganna speisialta i ngnáthbhunscoileanna. Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta a rinne an mheastóireacht sa bhliain 2002.
Clár Oideachais Samhraidh 2022
Dearcthaí páistí agus daoine óga, a dtuismitheoirí agus bainisteoirí an chláir
Tionchar Scéim Foghlama agus Tacaíochta Covid
Peirspictíochtaí páistí agus daoine óga, tuismitheoirí, príomhoidí agus múinteoirí
Meastóireacht ar an Tionscadal Múinteoirí Tacaíochta
Cuireann an tuarascáil seo torthaí agus moltaí na meastóireachta ar an Tionscadal Múinteoirí Tacaíochta i láthair mar thoradh ar shraith cigireachtaí ar Riachtanais Speisialta Oideachais (RSO) i mbunscoileanna DEIS.
Cinneadh Tuairisce Cuairteanna na Comhchigireachta agus Cuairteanna NEPS ar Shuímh Oideachais in Ionaid Fáiltiú agus Treoshuíomh Éigeandála (EROC)
Cinneadh Tuairisce Cuairteanna na Comhchigireachta agus Cuairteanna NEPS ar Shuímh Oideachais in Ionaid Fáiltiú agus Treoshuíomh Éigeandála (EROC) Meitheamh 2018
Oideachas do Leanaí faoi Choinneáil agus faoi Chúram: Measúnú ar Scoileanna in Aonaid Ardtacaíochta, Aonaid Sainchúraim agus Ionaid Choinneála Leanaí
Tuairisc ilchodach bunaithe ar mheastóireachtaí déanta ó 2013 go 2015
Ag Breathnú ar Phleananna Gníomhaíochta le hAghaidh Feabhsúcháin in Iar-Bhunscoileanna DEIS
Ag Breathnú ar Phleananna Gníomhaíochta le hAghaidh Feabhsúcháin in Iar-Bhunscoileanna DEIS
Ag Breathnú ar Phleananna Gníomhaíochta le hAghaidh Feabhsúcháin i mBunscoileanna DEIS
Ag Breathnú ar Phleananna Gníomhaíochta le hAghaidh Feabhsúcháin i mBunscoileanna DEIS
Meastóireacht ar Phróisis Phleanála i mBunscoileanna DEIS
I 2010, thug Cigireacht na Roinne Oideachais agus Scileanna faoi thionscadal meastóireachta chun tuairisc a thabhairt ar cháilíocht na bpróiseas pleanála gníomhaíochta scoilbhunaithe i mbunscoileanna agus in iar-bhunscoileanna ag glacadh páirte i DEIS. Cuireann an tuarascáil seo na torthaí ón meastóireacht ar phróisis phleanála i 18 bunscoil ag glacadh páirte i DEIS i láthair.
Meastóireacht ar Phróisis Phleanála i Iarbhunscoileanna DEIS
Sa bhliain 2010, rinne an Roinn Oideachais agus Scileanna measúnú ar na próisis don phleanáil gníomhaíochta bunaithe ar an scoil a bhí mar bhonn treise faoin tionscnamh chun DEIS i scoileanna bunscolaíochta agus iarbhunscolaíochta. Leagtar amach sa tuarascáil seo torthaí na meastóireachta sin i ndáil le hocht gcinn déag de scoileanna iarbhunscoile.
Effective literacy and numeracy practices in DEIS schools
This publication describes effective literacy and numeracy approaches used in eight schools participating in the Delivering Equality of Opportunity in Schools (DEIS) action plan, the action plan for educational inclusion of the Department of Education and Science.
Litearthacht agus Uimhearacht i Scoileanna faoi Mhíbhuntáiste: Dúshláin do Mhúinteoirí agus d'Fhoghlaimeoirí: Meastóireacht déanta ag Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta
Ba é aidhm na meastóireachta athróga scoile a aithint a mbíonn tionchar acu ar fhorbairt scileanna litearthachta agus uimhearthachta agus beartais agus straitéisí a mholadh a ligfeadh do scoileanna feabhas a chur ar ghnóthachtáil leanaí sa litearthacht agus san uimhearthacht.
Suirbhé um Sholáthar Oideachais don Lucht Siúil Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta
Táthar tar éis an Suirbhé um Sholáthar Oideachais don Lucht Siúil seo a fhoilsiú i ndiaidh suirbhé leathan ar rannpháirteachas agus cuimsitheacht daltaí den Lucht Siúil i roinnt bunscoileanna agus iarbhunscoileanna.
Litir chuig scoileanna - Treoir do Chigireachtaí um Chosaint agus Chumhdach Leanaí
Litir chuig scoileanna - Treoir do Chigireachtaí um Chosaint agus Chumhdach Leanaí21 Eanáir 2019
Treoir do Chigireachtaí um Chosaint agus Chumhdach Leanaí
Tugann an treoir cuntas ar an tslí ina ndéanaimid Cigireachtaí um Chosaint agus Chumhdach Leanaí i mbunscoileanna, iarbhunscoileanna, i lárionaid oideachais agus i suíomhanna foghlama eile in Éirinn agus beidh éifeacht leo seo ó mhí Eanáir 2019 ar aghaidh.
Treoir maidir le Cigireachtaí ar Chúrsaí Choláistí Gaeilge — arna leasú 2024
Is éard atá sa Treoir seo ná faisnéis maidir leis an tsamhail chigireachta a úsáideann Cigireacht na Roinne Oideachais (RO) chun meastóireacht a dhéanamh ar an soláthar oideachais sna cúrsaí a sholáthraíonn coláistí Gaeilge.
Tuairisc Ilchodach ar na Coláistí Gaeilge 2014
Cuirtear torthaí na gcigireachtaí a rinne Cigireacht na Roinne Oideachais agus Scileanna ar Choláistí Gaeilge in 2014 ar fáil leis an tuairisc ilchodach seo.
Daoine Óga ar Chonair Eile Oideachais agus Oiliúna: Meastóireacht ar Sholáthar Ógtheagmhála
Cuireann Daoine Óga ar Chonair Eile Oideachais agus Oiliúna torthaí na naoi meastóireachtaí ar sholáthar Ógtheagmhála i Lárionaid Oideachais agus Ionaid Oiliúna Pobail a rinneadh in 2023 i láthair.
Daoine Óga ar Chonair Eile Oideachais agus Oiliúna: Meastóireacht ar Sholáthar Ógtheagmhála
Cuireann Daoine Óga ar Chonair Eile Oideachais agus Oiliúna torthaí na naoi meastóireachtaí ar sholáthar Ógtheagmhála i Lárionaid Oideachais agus Ionaid Oiliúna Pobail a rinneadh in 2023 i láthair.
Dearcthaí ar Iompar Bulaíochta (2023)
Leis an bPlean Gníomhaíochta Cineáltas, tugann an Chigireacht tiomantas tuarascáil bhliantúil a fhoilsiú agus eolas a bhailiú ó pháirtithe leasmhara éagsúla. Déantar achoimre ar léargais scoláirí, tuismitheoirí, múinteoirí agus príomhoidí in tuarascáil 2023 ar éifeachtacht straitéisí frithbhulaíochta i scoileanna na hÉireann.
Dearcthaí ar Iompar Bulaíochta (2023)
Leis an bPlean Gníomhaíochta Cineáltas, tugann an Chigireacht tiomantas tuarascáil bhliantúil a fhoilsiú agus eolas a bhailiú ó pháirtithe leasmhara éagsúla. Déantar achoimre ar léargais scoláirí, tuismitheoirí, múinteoirí agus príomhoidí in tuarascáil 2023 ar éifeachtacht straitéisí frithbhulaíochta i scoileanna na hÉireann.
Ranganna Luath-Idirghabhála do Leanaí ar a bhfuil Uathachas
Cuirtear i láthair sa tuarascáil seo cinntí as cigireachtaí a rinneadh ar chúig cinn déag de ranganna luath-idirghabhála do leanaí réamhscoile ar a bhfuil uathachas idir mí Mheán Fómhair agus mí na Nollag, 2023.
Clár Samhraidh 2023: Muinín agus Naisc a Chothú -Torthaí ó chigireachtaí agus ó chuairteanna leantacha
Sa tuarascáil seo cuirtear i láthair na torthaí ó chigireachtaí agus ó chuairteanna leantacha ar scoileanna a sholáthraigh clár samhraidh in 2023. Tá an clár samhraidh deartha go príomha do leanaí agus do dhaoine óga a bhfuil riachtanais speisialta oideachais acu agus dóibh siúd atá i mbaol míbhuntáiste oideachais.
Freastal a dhéanamh ar Riachtanais Bhreise Teanga
Sa tuarascáil seo soláthraítear anailís agus machnamh ar thátail ó chigireachtaí scoile ar an mBéarla mar theanga bhreise (BTB) a rinneadh sa dara leath de 2023
Cáilíocht an Oideachais le haghaidh Leanaí agus Daoine Óga ón Úcráin
Sa tuarascáil seo soláthraítear anailís agus machnamh ar thátail ó chigireachtaí scoile a rinneadh sa dara leath de 2023. Tuairiscítear ann ar 'Cáilíocht an Oideachais le haghaidh Leanaí agus Daoine Óga ón Úcráin'.
Tuarascáil an Phríomhchigire Eanáir 2013 - Iúil 2016 (Achoimre Fheidhmeach)
Tuairiscíonn Tuarascáil an Phríomhchigire ar cháilíocht na gcaighdeán i mbunscoileanna agus in iar-bhunscoileanna agus i lárionaid oideachais a ndearna Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta cigireacht orthu idir Eanáir 2013 agus Iúil 2016.
Tuarascáil an Phríomhchigire Eanáir 2013 - Iúil 2016
Baineann Tuarascáil an Phríomhchigire seo, ó Chigireacht na Roinne Oideachais agus Scileanna, leis an tréimhse ó mhí Eanáir 2013 go dtí mí an Iúil 2016. Tá achoimre ann ar phríomhchinntí na gcigirí agus iad i mbun cigireachtaí i scoileanna agus i lárionaid oideachais agus, i dtreo dheireadh na tréimhse, i suíomhanna luathbhlianta.
A Co-professional Approach to Inspection for Accountability & Improvement
Inaugural Public Lecture to mark the incorporation of the Centre for Evaluation, Quality and Inspection within the DCU Institute of Education Harold Hislop, Chief Inspector, Department of Education and Skills Dublin City University, St Patrick’s Campus Thursday, 11 May 2017 at 6.00PM
Code of Practice for the Inspectorate — August 2022
This document sets out the general principles and standards in accordance with which the Department of Education Inspectorate carries out its work. It replaces the previous version published in 2015.
Chief Inspector’s Report 2010 - 2012: Briefing note
Chief Inspector’s Report 2010 - 2012: Briefing note
Tuarascáil an Phríomhchigire 2010-2012
Clúdaíonn an tuarascáil seo an obair a rinne Cigireacht na Roinne Oideachais agus Scileanna (ROS) sna blianta 2010, 2011 agus 2012. Tugtar cuntas ar mhórchuid de na phríomhréimsí oibre againn thar thréimhse na trí bliana mar aon le fáil a chur ar roinnt de na príomhthorthaí ar chaighdeáin sna scoileanna ar a bhfreastalaíonn daltaí bunscoile agus iar-bhunscoile.
Chief Inspector’s Report 2010 - 2012: Minister Quinn’s speech at launch
Speaking Notes of Minister Ruairí Quinn, TD, Minister for Education and Skills at the launch of The Chief Inspector’s Report 2010-12 at the Department of Education and Skills Monday, 4 November 2013, 11.00AM
Chief Inspector’s Report 2010 - 2012: Presentation
Chief Inspector’s Report 2010 - 2012: Presentation Harold Hislop, Chief Inspector Department of Education and Skills
Tuarascail an Phríomh-chigire 2001-2004
Déanann Tuarascáil an Phríomh-Chigire cur síos ar obair Chigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta le linn na tréimhse Eanáir 2001 go Nollaig 2004.
Suirbhé um Sholáthar Oideachais don Lucht Siúil Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta
Suirbhé um Sholáthar Oideachais don Lucht Siúil Cigireacht na Roinne Oideachais agus Eolaíochta
Treoirlínte um Fhoilsiú Tuairiscí Cigireachta Scoile
Treoirlínte um Fhoilsiú Tuairiscí Cigireachta Scoile
Treoir maidir le Meastóireachtaí ar Shuíomhanna atá á maoiniú ag an Roinn Oideachais seachas Scoileanna Aitheanta
Treoir do Mheastóireachtaí Ionaid Uile ar Sholáthar Ógtheagmhála in Ionaid don Oideachas agus in Ionaid Oiliúna Pobail
Aibreán 2024
Athbhreithniú ar Sholáthar Oideachais do Leanaí atá ag ag Freastal ar Scoileanna Ospidéil
Athbhreithniú ar an soláthar oideachais i scoileanna atá ceangailte le haonaid CAHMS
Seirbhísí Meabhairshláinte do Leanaí agus d’Ógánaigh (CAMHS)
Oideachas STEM 2020: Ag tuairisciú ar chleachtas i gcomhthéacsanna Luathfhoghlama agus Luathchúraim, Bunscoile agus Iar-bhunscoile
Sa tuarascáil seo, cuirtear i láthair cinntí meastóireachta Cigireachta maidir le forfheidhmiú na chéad chéime den Ráiteas Beartais STEM 2017-2026 i sampla de bhunscoileanna agus iar-bhunscoileanna agus de shuíomhanna luathfhoghlama agus luathchúraim (LFC) le linn na tréimhse ó mhí Eanáir 2019 go dti mí na Nollag 2019.
Foghlaim Dhigiteach 2020: Ag tuairisciú ar an gcleachtas i gComhthéacsanna Luathfhoghlama agus Cúraim, Bunscoile agus Iar-bhunscoile
Sa tuarascáil seo cuirtear torthaí na meastóireachta ar fhoghlaim dhigiteach i láthair, a rinne an Chigireacht den Roinn Oideachais agus Scileanna, i sampla de shuíomhanna luathfhoghlama agus cúraim (ELC), bunscoileanna agus iar-bhunscoileanna, le linn na tréimhse ó mhí Eanáir go dtí mí na Nollag 2019.
Beginning to Teach
This report is intended for teachers, principals, school management, initial teacher education providers, support services for schools funded by the Department of Education and Science, and policy-makers. It will also assist the recently established Teaching Council in considering this important phase of the teaching career.
Change, Challenge, Risk and Opportunity - Joint Managerial Body (JMB) Education Conference
Keynote Address Dr Harold Hislop, Chief Inspector Department of Education and Skills Monday, 15 September 2014 Croke Park Conference Centre, Dublin
Procedure for the review of inspections carried out by the Department of Education Inspectorate under Section 13(9) of the Education Act 1998
This document sets out the steps that can be taken by a practitioner or teacher, the owner/manager of an early learning and care setting or the board of management of a school or other education and training facility to have an inspection carried out by the Department of Education Inspectorate reviewed. It replaces the previous version published in 2015 and is effective from 01 September 2022.
PISA Mathematics - A Teacher's Guide
The focus of this guide is on the performance of 15-year olds in Ireland in mathematics in 2003, relative to their counterparts in other participating countries. The guide also examines factors associated with students’ performance in mathematics, and consider similarities and differences between PISA mathematics and Junior Certificate mathematics.
Foirm Dhearbhaithe Fíricí An Tuairisce Cigireachta
Foirm Dhearbhaithe Fíricí An Tuairisce Cigireachta
Foirm Fhreagartha Scoile Na Tuairisce Cigireachta
Foirm Fhreagartha Scoile Na Tuairisce Cigireachta
The Quality Assurance of Irish Schools and the Role of Evaluation: Current and Future Trends
The Professor Seamas Ó Súilleabháin Memorial Lecture 2012 National University of Ireland – Maynooth Dr Harold Hislop, Chief Inspector, Department of Education and Skills Wednesday, 2 May 2012 at 6.30pm
Joint Evaluation Report: Dissolving Boundaries Programme 2010/2011
Joint Evaluation Report Department of Education and Skills Inspectorate - Republic of Ireland Education and Training Inspectorate - Northern Ireland Dissolving Boundaries Programme 2010/2011
An Evaluation of Youthreach
Since 2006 the Inspectorate of the Department of Education and Skills has been involved in evaluating the quality of the education and training provision in Youthreach centres funded by the Department. This report is based on the findings and recommendations from twenty-five of these evaluations.