Plean Gníomhaíochta um Sheirbhís do Chustaiméirí 2022-2025
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Is tosaíocht don bhord parúil é seirbhís éifeachtach, ardchaighdeáin do chustaiméirí a sheachadadh.
Is é cuspóir an Phlean Gníomhaíochta Custaiméara seo, agus na Cairte Custaiméara a ghabhann leis, ná a leagan go soiléir amach conas a bheartaímid a chinntiú go bhfuilimid ag soláthar an leibhéil seirbhíse is airde agus is féidir dár gcustaiméirí le linn na tréimhse 2022 2025.
Tugann an plean seo achoimre ar ár dtiomantas do sholáthar agus do sheachadadh seirbhíse do chustaiméirí agus conas a dhéanfar ár bhfeidhmíocht ina leith seo a thomhas agus a mheas.
Tá an Bord Parúil tiomanta do sheirbhís ardchaighdeáin a sholáthar chun freastal ar riachtanais a chustaiméirí. I measc na gcustaiméirí seachtracha den chuid an Bhoird Parúil tá:
Iarratasóirí Parúil:
An Bord Parúil:
Tá tuilleadh eolais ar an bpróiseas parúil d'iarratasóirí parúil ar fáil ón mBord, ó Sheirbhís Phríosúin na hÉireann agus ar líne ag www.gov.ie/paroleboard.
Íospartaigh
Más íospartach cláraithe thú agus má tá tú ag déanamh aighneachta ar iarratas ar pharúl, déanfaidh an bord an méid seo a leanas;
An Pobal i gCoitinne
Cinnteoidh an Bord go mbeidh a shuíomh gréasáin:
Ranna eile agus Gníomhaireachtaí Rialtais
Oibreoidh an Bord le ranna eile agus le gníomhaireachtaí rialtais chun comhordú ar sholáthar agus seachadadh seirbhíse a fheabhsú.
Is custaiméirí inmheánacha iad an Rúnaíocht (Foireann) don Bhord Parúil agus tá sé tábhachtach go n-aithnítear an custaiméir inmheánach (féach Prionsabal 12 sa roinn seo a leanas).
Tá 12 Phrionsabal de Sheirbhís Ardchaighdeáin do Chustaiméirí agus do chliaint na Seirbhíse Poiblí. Tá an Bord Parúil tiomanta go hiomlán do na leibhéil seirbhíse is airde a sholáthar dár gcustaiméirí go léir de réir na bprionsabal sin.
An 12 Phrionsabal de Sheirbhís Ardchaighdeáin do Chustaiméirí:
1. Caighdeáin Cáilíochta Seirbhíse: Ráiteas a thugann achoimre ar nádúr agus ar chaighdeán na seirbhíse ar féidir leis an gcustaiméir a bheith ag súil leis a fhoilsiú, agus é a fhoilsiú ar ár suíomh gréasáin.
2. Comhionannas/Éagsúlacht: Na cearta ar chóireáil chomhionann a bunaíodh trí reachtaíocht chomhionannais a chinntiú, agus freastal ar éagsúlacht, chun cur le comhionannas do na grúpaí atá clúdaithe ag an reachtaíocht chomhionannais (faoi na forais inscne, stádais pósta, stádais teaghlaigh, claonta gnéasach, creidimh reiligiúnaigh, aoise, míchumais, cine agus bhallraíocht an Lucht Siúil).
Bacainní a shainaithint ar rochtain ar sheirbhísí do dhaoine a bhfuil bochtaineacht agus eisiamh sóisialta acu, agus dóibh siúd atá ag tabhairt aghaidh ar bhacainní geografacha ar sheirbhísí agus deireadh a chur leis na bacainní céanna.
3. Rochtain Fhisiciúil: Oifigí poiblí glana, inrochtana a sholáthar a chinntíonn príobháideachas, a chloíonn le caighdeáin cheirde agus sábháilteachta agus, mar chuid de seo, rochtain a éascú do dhaoine faoi mhíchumas agus daoine eile a bhfuil riachtanais shonracha acu.
4. Faisnéis: Cur chuige réamhghníomhach a ghlacadh maidir le faisnéis atá soiléir, tráthúil agus cruinn, a chur ar fáil ag gach pointe teagmhála, agus a chomhlíonann riachtanais daoine a bhfuil riachtanais shonracha acu. A chinntiú go mbainfear leas iomlán as an bpoitéinseal a thairgeann Teicneolaíocht Faisnéise agus go leanann an fhaisnéis atá ar fáil ar shuímh ghréasáin na seirbhíse poiblí na treoirlínte ar fhoilsiú gréasáin. An tiomáint chun simpliú rialacha, rialachán, foirmeacha, bileog faisnéise agus nósanna imeachta a leanúint.
5. Tapúlacht agus Cúirtéis: Seirbhísí ardchaighdeáin a sheachadadh le cúirtéis, íogaireacht agus lena laghad moill, a chothaíonn atmaisféar cóimheasa idir an soláthraí agus an custaiméir.
6. Gearáin: Córas dea-phoiblithe, inrochtana agus trédhearcach a choinneáil chun déileáil le gearáin faoi chaighdeán na seirbhíse a chuirtear ar fáil.
7. Achomhairc: Ar an gcaoi chéanna, córas achomhairc/athbhreithnithe foirmiúil,
dea-phoiblithe, inrochtana, trédhearcach agus simplí le húsáid a choinneáil le haghaidh custaiméirí atá míshásta le cinntí maidir le seirbhísí.
8. Comhairliúchán agus Meastóireacht: Cur chuige struchtúrtha a sholáthar maidir le comhairliúchán fiúntach leis an gcustaiméir agus rannpháirtíocht ag an gcustaiméir maidir le forbairt, seachadadh agus athbhreithniú na seirbhísí. Meastóireacht fhiúntach ar sheachadadh seirbhíse a chinntiú.
9. Rogha: Rogha a sholáthar, nuair is féidir, i seachadadh seirbhíse lena n -áirítear modhanna íocaíochta, suíomh na bpointí teagmhála, uaireanta oscailte agus amanna seachadta. Úsáid a bhaint as na teicneolaíochtaí atá ar fáil agus atá ag teacht chun cinn chun an rochtain agus an rogha is mó a chinntiú agus cáilíocht an tseachadta a chinntiú.
10. Comhionannas Teangacha Oifigiúla: Seirbhísí ardchaighdeáin a sholáthar trí Ghaeilge agus/nó go dátheangach agus custaiméirí a chur ar an eolas faoina gceart chun go ndéileálfar leo trí cheann amháin nó eile de na teangacha oifigiúla.
11. Comhordú Níos Fearr: Cur chuige níos comhordaithe agus níos comhtháite a chothú maidir le seirbhísí poiblí a sheachadadh.
12. Custaiméir Inmheánach: A chinntiú go n-aithnítear an fhoireann mar chustaiméirí inmheánacha agus go dtacaítear leo i gceart agus go rachfar i gcomhairle leo maidir le saincheisteanna seachadta seirbhíse.
Déanfaidh an Bord Parúil iarracht na spriocanna seirbhíse ardchaighdeáin do chustaiméirí atá leagtha amach inár gCairt Custaiméirí a chomhlíonadh chun a chinntiú go leanfaimid orainn ag seachadadh na leibhéil seirbhíse is airde dár gcustaiméirí.
Agus monatóireacht á déanamh againn ar ár bhfeidhmíocht, déanfaimid:
Tugann ár gcairt custaiméirí achoimre ar théarmaí leathana an leibhéal seirbhíse ar féidir le custaiméirí uile an Bhoird Parúil a bheith ag súil leis. Chun a chinntiú gur féidir linn na gealltanais inár gCairt a chomhlíonadh, tá sé tábhachtach go gcuirtear custaiméirí ar an eolas faoi na nósanna imeachta agus na próisis a úsáidimid. Tugtar ár gcaighdeáin seirbhíse orthu seo agus tá siad leagtha amach thíos. Chun tacú lenár dtiomantas chun an tseirbhís is airde a sheachadadh, bainfidh an Bord úsáid as na Caighdeáin seo mar tháscairí feidhmíochta chun ár bhfeidhmíocht a thomhas agus a mheas.
Seirbhís Cháilíochta
Comhionannas / Éagsúlacht
Rochtain Fhisiciúil
Faisnéis
Tapúlacht agus Cúirtéis
Gearáin
chinntiú go n-aithnítear gach gearán laistigh de 5 lá oibre óna bhfuarthas é.
Tabhair faoi deara le do thoil nach mbaineann an nós imeachta gearáin seo le cinntí faoi iarratais parúil.
Achomhairc
Comhairliúchán
Rogha
Comhionannas Teangacha Oifigiúla
Comhordú Níos Fearr
Custaiméir Inmheánach
Gheobhaidh gach ball foirne den Rúnaíocht don Bhord an oiliúint riachtanach a theastaíonn chun seirbhís do chustaiméirí ar ardchaighdeán a sholáthar i gcomhréir lenár gCairt Custaiméirí agus lenár bPlean Gníomhaíochta Custaiméirí.
Chomh maith le gealltanais a thugtar inár bPlean Gníomhaíochta Custaiméirí agus inár gCairt Custaiméirí, tá an Bord Parúil tiomanta go hiomlán do gach oibleagáid reachtúil ábhartha a chomhlíonadh maidir le Cosaint Sonraí, Comhionannas, Saoráil Faisnéise, Íocaíocht Phras ar Chuntais agus Sábháilteacht, Sláinte agus Leas ag an Obair.
De réir an Achta um Míchumas 2005, is é an tUasal Stephen Nolan Oifigeach Rochtana an Bhoird Parúil.
Tá an tOifigeach Rochtana freagrach as cúnamh a sholáthar, a eagrú nó a chomhordú do dhaoine faoi mhíchumas ar mian leo rochtain a fháil ar na seirbhísí a sholáthraíonn an Bord Parúil.
Feidhmíonn an tOifigeach Rochtana freisin mar dhuine teagmhála do dhaoine faoi mhíchumas ar mian leo rochtain a fháil ar na seirbhísí sin.
Oifigeach Rochtana: Stephen Nolan
Seoladh: Svuít 401, Foirgneamh Chéipil, Mainistir Mhuire, Baile Átha Cliath 7 D07 N4C6
Ríomhphost: info@paroleboard.gov.ie
Uimhir teileafón: (01) 474 8437