Gearán a dhéanamh faoin roinn
Ó An Roinn Breisoideachais agus Ardoideachais, Taighde, Nuálaíochta agus Eolaíochta
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Ó An Roinn Breisoideachais agus Ardoideachais, Taighde, Nuálaíochta agus Eolaíochta
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Má tá tú míshásta le seirbhís a chuir an Roinn Breisoideachais agus Ardoideachais, Taighde, Nuálaíochta agus Eolaíochta ar fáil, seo an méid is féidir leat a dhéanamh chun iarracht a dhéanamh sin a réiteach.
Sa chéad dul síos, cuir i bhfios don duine lena bhfuil tú ag déileáil maidir leis an bhfadhb. Más fearr leat, inis don duine sin gur mhaith leat labhairt le bainisteoir. Déanfaidh an bheirt acu iarracht cuidiú leat. Déanfaimid iarracht gach fadhb a réiteach ar leibhéal áitiúil, nuair is féidir.
Má tá tú fós míshásta agus más mian leat gearán a dhéanamh, is féidir leat teagmháil a dhéanamh le Seirbhísí Custaiméirí trí:
Is féidir leat gearán a dhéanamh ó bhéal nó i scríbhinn. Coinneoidh muid taifead i scríbhinn den ghearán ó bhéal.
Chun ár n-imscrúdú ar do ghearán a luathú, inis an méid a leanas dúinn:
Más gearán casta atá agat, d’fhéadfadh sé a bheith níos fearr é a chur i scríbhinn. Ar an mbealach sin, ní fhágfaidh tú sonraí tábhachtacha ar bith ar lár.
Coinnigh cuimhne chun cóipeanna de gach doiciméad, litir nó ríomhphost ábhartha a sheoladh chugainn a d’fhéadfadh a bheith agat.
Má tá riachtanais speisialta agat a d’fhéadfadh cur isteach ar do chumas chun gearán a dhéanamh, cuir sin in iúl dúinn a luaithe is féidir. Déanfaimid ár ndícheall chun cuidiú leat.
Déanfaidh Seirbhísí Custaiméirí socrú chun go ndéanfaidh ceann na rannóige ábhartha imscrúdú ar do ghearán. D’fhéadfadh ceann na rannóige oifigeach eile a roghnú chun féachaint ar do ghearán.
Tabharfaimid freagra maidir le do ghearán laistigh de 20 lá oibre óna fháil. Mura mbeimid in ann freagra a thabhairt laistigh den tréimhse sin, cuirfimid sin in iúl duit. Coinneoimid ar an eolas tú maidir le cathain a bheidh muid ag súil le freagra a thabhairt.
Nuair a dhéanfaimid do ghearán a imscrúdú agus freagra a thabhairt ina leith, déanfaimid na nithe a leanas:
Má tá tú míshásta lenár bhfreagra i leith do ghearáin, is féidir leat achomharc a dhéanamh chuig Oifig an Ombudsman, nó chuig Oifig an Ombudsman do Leanaí. Gheobhaidh tú na sonraí teagmhála d’oifigí an Ombudsman ag bun an leathanaigh seo.
Inár gCairt Custaiméirí leagtar amach caighdeán na seirbhíse ar féidir leat bheith ag súil leis ónár bhfoireann.
Ní bhreithnímid gearáin a bhaineann leis na nithe a leanas:
Má tá tú míshásta le cinneadh a rinne an roinn, agus má tá próiseas achomhairc ar fáil, is féidir leat achomharc a dhéanamh ina leith.
Is féidir leat achomharc a dhéanamh i leith cinntí a bhaineann leis na nithe a leanas:
Mura bhfuil próiseas achomhairc ar fáil, nó má dhéanann tú achomharc agus tá tú míshásta leis an toradh, is féidir leat gearán a dhéanamh leis an Ombudsman nó leis an Ombudsman do Leanaí.
Is oifig chothrom, neamhspleách agus saor in aisce le húsáid í Oifig an Ombudsman.
Iarrfaidh an tOmbudsman sonraí do ghearáin agus cóip dár bhfreagra deiridh ar do ghearán. Is í an dóigh is fearr chun teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman:
Is féidir leat gearán a dhéanamh freisin leis an Ombudsman do Leanaí, má bhaineann an gearán le seirbhís a cuireadh ar fáil do leanbh. Is féidir leat teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman do Leanaí: