Eolas a Fhoilsítear go rialta
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Foilsithe
An t-eolas is déanaí
Cuireann an tSeirbhís Aeriompair Aireachta (MATS) seirbhís aeriompair atá neamhspleách, solúbtha agus éifeachtach ar fáil don rialtas agus don Uachtarán chun cuidiú le hoibleagáidí náisiúnta agus idirnáisiúnta a chomhlíonadh.
Tá an tseirbhís níos solúbtha ná aerthaisteal tráchtála sa mhéid is nach bhfuil sé faoi cheangal bealaí, amchláir nó sceidil a shocrú. Is féidir leis an tsolúbthacht sin a bheith an-tábhachtach i réimse leathan cásanna. Mar shampla, nuair a thógann cruinnithe de chuid an Aontais níos faide ná mar a bhíothas ag súil leo ar dtús, tá sé ríthábhachtach gur féidir amanna imeachta a athrú de réir mar is gá ar ghearrfhógra. Mar shampla, nuair a thógann cruinnithe de chuid an AE níos faide ná mar a bhíothas ag súil leo ar dtús, tá sé ríthábhachtach gur féidir amanna imeachta a athrú de réir mar is gá ar ghearrfhógra. Cabhraíonn an tseirbhís leis na hAirí a gcuid dualgas go léir a chomhlíonadh, sa bhaile agus thar lear, a mhéid is féidir.
Tá an tseirbhís freisin an buntáiste ar leith a bheith in ann a oibriú ó bunáiteanna aeir míleata leis an tsolúbthacht go léir a thugann sé seo, mar shampla is féidir scairdeanna rialtais eitilt níos gaire do go leor cinn scríbe beartaithe ag baint úsáide as aerfoirt mhíleata seachas sibhialta agus is féidir é seo mar thoradh ar coigiltis shuntasacha in am taistil. Cuireann an tseirbhís méid áirithe príobháideachais ar fáil le haghaidh gnó oifigiúil a dhéanamh le linn eitiltí nach bhfuil ar fáil ar eitiltí tráchtála, agus cuireann sí ar chumas Airí a ndualgais a chomhlíonadh leis an éifeachtúlacht is mó is féidir ag féachaint dá bpunanna atá ag éirí níos gnóthacha. Cinntíonn infhaighteacht na seirbhíse do thascanna speisialta le linn géarchéime neamhspleáchas gluaiseachta ar ócáidí criticiúla.
Ba iad aerárthaí Gulfstream IV agus Learjet 45, a fuarthas go sonrach chun na críche sin, a chuir an tSeirbhís Aeriompair Aireachta ar fáil go príomha. Bhí sé de chumas ag Gulfstream IV, a fuarthas i mí na Nollag 1991, 14 phaisinéir a iompar agus d’fhéadfaí misin turais fhada chuig cinn scríbe amhail na Stáit Aontaithe, an Afraic agus an Meánoirthear a chur de chúram orthu go dtí mí Iúil 2014. Tá sé de chumas ag an Learjet, a tháinig i mbun seirbhíse i mí Eanáir 2004 mar ionad na Beechcraft Super King Air, 7 paisinéirí a iompar agus is féidir misin ghairid agus mheánmhéide chuig an Ríocht Aontaithe agus chuig an Eoraip a chur de chúram air agus leanann sé ar aghaidh ag soláthar na seirbhíse.
Tá úsáid aon aerárthaigh de chuid an Aerchóir le haghaidh iompar Aireachta faoi réir údarú an Taoisigh.
Costas
Leanann an Roinn Cosanta an gnáthchleachtas i ngnó na heitlíochta a bhaineann le haerárthaí a chosnaíonn an costas in aghaidh na huaire eitilte faoi gach ceann de dhá cheannteideal:
(a) An costas athraitheach, lena gcuimsítear na costais arna dtabhú nuair a eitlítear an t-aerárthach, lena n-áirítear seirbhísí cothabhála, breosla agus tacaíochta, is é sin, ní áirítear ann costais a bhaineann leis an aerárthach a bheith aige; agus
(b) An costas iomlán, lena gcuimsítear an costas athraitheach móide an costas seasta a bhaineann leis an aerárthach a bheith aige. Cuimsíonn an dara ceann costais phearsanra agus dímheas. Is ionann costais phearsanra agus na costais a bhaineann le pearsanra eitilte do na céimeanna is infheidhme. Déantar dímheas a ríomh agus costas nó luach an aerárthaigh, lúide aon iarmharluach, arna roinnt ar shaolré úsáideach an aerárthaigh á chur san áireamh.
Ar mhaithe le soiléireacht, cuireadh meánchostas seasta breise in aghaidh na huaire san áireamh sna táblaí thíos ina léirítear an costas a bhaineann leis an aerárthach a bheith aige. Beidh na costais sin mar an gcéanna beag beann ar a mhinice a eitlítear an t-aerárthach. Tugann an meánchostas seasta sin in aghaidh na huaire, mar aon leis an meánchostas athraitheach in aghaidh na huaire, an meánchostas iomlán in aghaidh na huaire ar eitilt an aerárthaigh.
Léirítear na meánrátaí in aghaidh na huaire in 2019 (le hathbhreithnithe a rinneadh roimhe seo in 2017 agus 2015) chun athruithe ar na heilimintí a úsáideadh chun na costais a ríomh a léiriú, amhail costais bhreosla, costais phearsanra, dímheas, costais tacaíochta agus uaireanta eitilte.
Maidir le huaireanta eitilte, tá laghdú suntasach tagtha ar líon iomlán na n-uaireanta a eitlíodh ag aerárthaí MATS le blianta beaga anuas agus mar gheall ar úsáid mhúnla an mheánchostais in aghaidh na huaire (féach fonótaí thíos) tá an costas in aghaidh na huaire ar eitiltí aonair le feiceáil níos mó ná san am atá caite mar thoradh ar an laghdú úsáide sin.
I gcás ina mbeidh laghdú suntasach ar mhisin MATS, tá gá le heitiltí oiliúna breise chun na píolótaí a thabhairt suas go dtí an t-íosmhéid uaireanta a theastaíonn uathu chun a n-airgeadra a choinneáil ar an aerárthach. Ní mór 360 uair an chloig eitilte ar a laghad in aghaidh an aerárthaigh in aghaidh na bliana chun airgeadra píolóta a choinneáil. Déantar luach ar airgead a uasmhéadú i gcás ina mbaintear na huaireanta eitilte sin amach trí eitilt MATS oibríochtúil seachas trí eitiltí oiliúna ar leith.
Chomh maith leis an MATS, tugann na haerárthaí seo faoi mhisin aerárthaí otharchairr, daonnúla agus cuardaigh agus tarrthála Barr-Clúdach. Tá costas na misean seo san áireamh sna figiúirí thíos.
Costais in aghaidh na huaire eitilte in 2019
Aerárthaí | Meánchostas Seasta in aghaidh na huaire * € | Meánchostas Inathraitheach in aghaidh na huaire * * € | Meánchostas iomlán in aghaidh na huaire * * * € |
Learjet | 1,880 | 2,320 | 4,200 |
CASA | 370 | 2,720 | 3,090 |
Agusta AW139 | 1,745 | 2,250 | 3,995 |
Costais in aghaidh na huaire eitilte in 2017
Aerárthaí | Meánchostas Seasta in aghaidh na huaire * € | Meánchostas Inathraitheach in aghaidh na huaire * * € | Meánchostas iomlán in aghaidh na huaire * * * € |
Learjet | 1,665 | 2,095 | 3,760 |
CASA | 320 | 2,475 | 2,795 |
Agusta AW139 | 1,585 | 2,545 | 4,130 |
Costais in aghaidh na huaire eitilte a foilsíodh in 2015
Aerárthaí | Meánchostas Seasta in aghaidh na huaire * € | Meánchostas Inathraitheach in aghaidh na huaire * * € | Meánchostas iomlán in aghaidh na huaire * * * € |
Learjet | 1,730 | 2,050 | 3,780 |
CASA | 1,290 | 1,860 | 3,150 |
Agusta AW139 | 1,400 | 1,780 | 3,180 |
Sonraí faoi Úsáid Aeriompair Aireachta:
Tá sonraí maidir le húsáid Aireachta na Seirbhíse ó 2008 i leith leagtha amach sna táblaí thíos.
Ministerial Air Transport Service April 2023
Ministerial Air Transport Service 2022.
Ministerial Air Transport Service 2021
Ministerial Air Transport Service 2020
Ministerial Air Transport Service 2019
Ministerial Air Transport Service 2018
Ministerial Air Transport Service 2015
Ministerial Air Transport Service 2014
Ministerial Air Transport Service 2013
Ministerial Air Transport Service 2008-2012
Approved Allowances - Post 2013 - Enlisted Personnel - 01/03/2023
Approved Allowances - Pre 2013 - Enlisted Personnel - 01/03/2023
Approved ANS Pay Scales 01/03/2023
Approved Officer Rates of Allowances Class A and C 01/03/2023
Approved Enlisted Pay Scales 1 March 2023
Approved Generals Class A and C Rates of Pay 01/03/2023
Approved Judges Class A and C Rates of Pay 01/03/2023